@home...
No Flash Player :(

Blog

2. nap

There are no translations available.

2012. július 8. (vasárnap)
Komárom - Sopron

A reggeli  hatos ébredés Margittayn kívül mindenkinek sikeült. A kiadós reggeli után a tevezett 8 órás indulást sikeült tartani. Ekkorra már mindenkit összeszedtünk. Hat fős konvoj indult útnak: Erika, Marika... a fiúk meg nem érdekesek. Na jó, legyen: Ádám, Tamás x2, Balázs, Gábor (Toncsi). Azaz csak egy Tamás, mert a másiknak – nagy szívfájdalmára – az ellenkező irányba kellett mennie. Szóval akkor 5 fős a csapatunk...

Mi sem lehet más, mint szembe szél ugyebár. De az elején még nagyon jól bírták a csajok is, meg a „zöldfülűek” is. Győrig szinte suhantunk, csupán Ádinak tört le a bal pedál egy jókora mártózás után. Győrben egy marosvásárhelyi bácsi segített rajtunk, miután a piacon önerőből nem tudtuk orvosolni a problémát. (Odáig a srác fél lábbal tekert). El is ment ezzel bő három óra. Sopronig kell ma elérnünk, úgyhogy nyeregre fel!

Nagy volt a hőség és a fáradtság.Valamikor kora délután rendesen eléheztem. Erika mentett meg szatyorjából előhúzott kukoricaszelettel (vagy mivel – majd kommentben pontosít), így menet közben túl(t)ettem magam rajta és nem kellett megállnom.  Ezután kicsit szét is szakadozott a banda, majd miután bevártuk egymást, üldözőbe vettem egy traktort. Sikeresen beálltam a szélárnyékba és élveztem, vagy 200 méteren keresztül. Merthogy eltért balra...

Pár km-el (és órával) később hárman (Baluval és Ádival) szintén egy traktor mögé sikerült beállnunk, de ezúttal a projekt sikeresebb volt. Majd’ 20 km-en keresztül élveztük a 33-as tempót. Miután megköszöntük a felvezetést egy tó hűsítő hatása alatt vártuk be a többieket.

Ekkor Erikánk mintha már kezdett volna kicsit morcoska lenni, mert már tudtuk: 8:30-ig nem érünk el Sopronba (akkor indul a vonat Komáomba). Az eső lába is lógott, de azért még egy darabon csak elkísért bennünket... az én gépemen! Amikor elkezdett esni, Marika talán már a második holtponton volt túl. De mi biztattuk: már csak 40 km...már csak 20...már csupán 10!

Este tíy múlt, mire nagy nehezen megtalátuk az udvart, ahol sátrat bonthattunk (már aki... met ugyebár az öcskös, csak akkor bontott sátrat, miután az esti esőtől megteltek szemgödrei)

Számokban:
Táv: 137,90 Km, (össz.: 226,92)
Idő: 7:47'
Átlag: 17,70 Km/h
Max.: 55,01 Km/h

1. nap

There are no translations available.

2012. július 7. (szombat)
Kürt - Komárom

A reggel hatos kelés végülis sikerült (már akinek). A reggeli torna után (hangfalak cipelése) megreggeliztünk, majd elindultunk az indulási helyszínre (szép képzavar?) Szombat reggel nyolc lévén szép számban jelentek meg. Mivel időben el tudtuk kezdeni, kilenckor már úton is voltunk. Huszonhárman kísértek, amolyan mini critical mass-ként dübörögtünk Esztergom felé. Ilyen sűrűn azért biztos nem fogok megállni – sem ennyit enni – az utam során.

Jó érzés volt újra úton lenni, csak mivel keveset foglalkoztam az emléktúrával, lélekben még nem igazán voltamútra készen. De talán majd átállok.

Esztergomban ismét elhelyeztem az emlékszalagot  István bácsi sírjához, majd egy kis kitérő után elindult a csapat csobbanni egyet. Végül aztán ki a Dunában, ki otthon a medencében pancsolt. Karvánál ugyanis elválltak útjaink, így már csak öten törtük a szelet (és az esőt).

Estére Komáromban a cserkészlakban kaptunk szállást. Toncsi konyhatündérkedett egyet, de mivel kialvatlanok voltunk,az egy palack bor után mindenki nyugovóra tért.

Számokban:
Táv: 89,02 Km,
Idő: 5:11'
Átlag: 17,17 Km/h
Max.: 35,75 Km/h

Nulladik nap

2012. július 6. (péntek)

A „fejetlenség” nem elég kifejező szó a csötörtöki napra (pólók és a hiányzó csavarok beszerzése, Toncsi érkezése...). A péntek enél egy fokkal talán jobb volt. Már „csak” a pakolásra kellett koncentrálni.  Természetesen az érzés, hogy még egy hét legalább kellene, hogy mindent el tudjk intézni, nem múlt el (nem beszélve a sajtótájékoztatóról, ill. munkahelyi dolgokról).

Este hatkor kezdődött a dolog... hatra oda is értünk. A családias sajtótájékoztató után a cserkészek leamortizálták az utitársamat. Ezt megünnepelvén egy kis sörözésre invitátak meg. Ebből nyilván kiderül, hogy nem túl korán feküdtünk le. De ezúton is szeretném megköszönni cserkésztársaimnak a ragyogó programot.

...és ha már a köszöngetéseknél vagyunk, nagyon örülök azon barátaimnak, akik már aznap este ott vadkempingeztek a faluházban (igenis, vad volt!). Név szerint: Cserepes Erika, Fazekas Éva, Kovács Balázs (öcsém), Margittay Tamás és utitársam, Toncsi. (megismételjük?)

Előkészületek

There are no translations available.

A túra előt két héttel kezdtem el igazán foglalkozni a részletekkel. Annyi volt meg ugyebár, hogy Párizsba akarok menni és útközben meg akarom mászni a Mont Blanc-ot. Egypár előző támogatómmal sikerült tárgyalni, akik nagy örömömre ismételten mellém, illetve az ügy mellé álltak. Az idei túra a hegymászás miatt ugyanis új nehézségek elé állított. Mivel nem rendelkezem hegymászói múlttal, könnyen kikövetkeztethető, hogy mászófelszerelésem sincs. De hát csk úgy lehet előrehaladni, ha mindig magasabbra tesszük azt a bizonyos lécet...

Fizikai kondícióm sajnos a napokban szintén nem volt a toppon. Két munkahely mellett a túraszervezés sajnos a harmadik helyre csúszott, így az utolsó pillanatig rohanás volt. De! Az utolsó pillanatban sikerült azért megszereznem minden fontos eszközt (talán...vagyis remélem).

Idén is a minimál kiadásokra törekszem. Napi 6 € a limit. A mászóeszközöket nem bérlem, hanem – a Mountex-nek hála már – saját mászófelszerelést viszek (utánfutóban). (Szintén csak zárójelben jegyzem meg, hogy – sokatok nagy örömére - ezennel elkezdődhetnek a csúcshódítások is.)

Az indulás előtti napokban is még beszerző körúton voltam! Az utolsó előtti nap szereztem meg a pólókat, illetve két nagyon fontos csavart az első csomagtartómhoz. Viszont Toncsi, a leendő utitársam már vígan kerekezett Kürt felé...

Az utolsó két hét érzéseit nehéz pár mondatban leírni. Elég talán csak annyit, hogy néha úgy éreztem, kicsúszik lólam a talaj és nem bírom el a magpróbáltatásokat. RENGETEG intéznivalóm volt még, mind a munkában, mind a túrával kapcsolatban. Nehezen alakultak ki a dolgok, minden az utolsó pillanatra maradt. Pedig a tavalyi után megfogadtam, hogy idén több időt szánok az előkézületekre. Hát íme: már úton vagyok, és még mindig nem tudom, mit felejtettem el.

Közeledik...

There are no translations available.

Egyre csak közeledik indulásom napja...és minél közelebb van a nagy nap, annál jobban tudatosul bennem, mennyi minden hiányzik még! Pedig tavaly megfogadtam, sokkal több idő hagyok az előkészületekre... erre fel itt vagyok, egy héttel az indulás előtt, mászófelszerelés nélkül. "Miért csinálom én ezt?! Kell ez nekem?!" Jelentem, a kérdést nem válaszolom meg, hanem inkább mindenkit arra bíztatok: merjen nagyot álmodni... aztán majd megtudja, megérzi, miért is olyan ez, mint a drog. Nem lehet leszokni. Nem lehet megállni. Mindig akarsz egy újat, egy komolyabbat... kitolod a határaidat. Megteszed, mert megteheted... mert meg tudod tenni!

Page 3 of 4

«StartPrev1234NextEnd»
Which is the best web hosting? Read my just host review and compare it with ipage. Find a reliable hosting provider.