No Flash Player :(

4. nap

2012. július 10. (kedd)
Neunkirchen - Bruck

A reggelit egy parkban követtük el, ahol én megszárítottam a sátramat. A mai nappal megkezdődnek a mászások. 1070 m a mai csúcs. Szerencsére laza emelkedővel, így élvezzük is. Azonban miután kitwittereltem, hogy 5%-os az emelkedő, egyből bedurvult, duplájára. Fent a csúcson a megérdemelt ebéd után elkezdtünk ereszkedni a völgybe. Majdnem hatvanig engedtük a gépeket, csodálkozva, hogy ilyen stabilak.

Eddig minden nap kaptunk egy kis vizet, nagyon úgy néz ki, hogy ez ma sem lesz másképp. Amikor süt a nap, akkor égnek még a csontjaink is, aztán egyszer csak jön a hideg zuhany. De talán így a jó.

A mászás – mint utólag rájöttünk – felesleges volt. De jól esett utána az ereszkedés, az egyszer biztos. (Azért volt felesleges, mert aztán mégiscsak meggondoltuk magunkat és mégis a Mura völgyben megyünk. Free wifit nem nagyon sikerült találnunk. Ráadásul a könyvolvasóm is megmakacsolta magát és nem akar csatlakozni az internetre.

Estefelé, mikor elkezdett esni mi is elkezdtünk valami tetőt találni a fejünk fölé. Megkérdeztem egy fickót, de ő csak bólogatott, aztán egyszer csak megtaláltuk! Igen, megtaláltuk a legmegfelelőbb alvóhelet. Egy templomudvarban egy kialakított táborhely. Kerestem ugyan a lelkiatyát, körbejártam a templomot, az udvart, de sehol senki. Messzire meg nem akartam menni, mert tele volt panziókkal a környék. Visszamentem, megnugtattam Toncsit, majd nekiláttunk főzni. Eddigre már az eső is elállt. De azért megnyugtató volt, hogy nem ázunk el.

Számokban:
Táv: 76,61 Km (Össz.: 372 Km)
Idő: 5:16'
Átlag: 14,53 Km/h
Max.: 57,73 Km/h

Which is the best web hosting? Read my just host review and compare it with ipage. Find a reliable hosting provider.